Hoş Geldiniz
Hızlı ve güvenli alışverişe giriş yapın!
Henüz Üye Değil Misiniz?
Kolayca üye olabilirsiniz!

Sıkça Sorulan Sorular

1- Siteniz üzerinden satılan ürünler orijinal midir?
Evet. Ürünlerimiz %100 orijinal olup eczane ürünleridir. Herhangi bir aracı firma bulunmadığı için sahte olma durumu söz konusu değildir.
 
2- Kargo takibini nasıl gerçekleştirebilirim?
Siparişini verdiğiniz ürününüzün kargo takibini gerçekleştirmek için sitemizde bulunan "Kargo Takip” sekmesini kullanabilirsiniz. Sorun yaşadığınız takdirde canlı destek veren ekiplerimiz ile anlık bir şekilde iletişime geçebilirsiniz.
 
3- Siparişini verdiğim bir ürün elime ne zaman ulaşır?
Sipariş kısmını tamamladığınız ürün, kargoya verildiği tarihten itibaren 3 iş günü içerisinde teslim edilir. Hafta içi 15:00 saatine kadar verilen siparişler aynı gün kargoya verilebilir. Ortalama olarak ürününüzün elinize ulaşması 3 ila 5 iş günü arasında gerçekleşir.
 
4- Alışveriş yaparken verdiğim kredi kartı bilgilerim güvende mi?
Kredi kartı bilgileriniz, alışverişinizi tamamlandıktan sonra site içerisinde sizlerin izni dışında hiçbir şekilde saklanmamaktadır. Ek olarak kredi kartı bilgileriniz ve şifreleriniz 128 bit SSL (Secure Sockets Layer) protokolü ile korunmaktadır.
 
5- Sipariş içeriğimi bana ulaşana kadar kimler görebiliyor?
Siparişinizi ürünü paketleyen ekip arkadaşlarımız dışında size ulaşana kadar kimse göremiyor. Fatura ve özel bilgileriniz ürünlerinizin saklandığı kutular içerisinde muhafaza ediliyor.
 
6- İnternet sitesi veya siparişim ile ilgili bir sorun yaşadığımda nasıl iletişime geçebilirim?
İnternet sitesi veya sipariş bölümünde yaşadığınız her türlü sorun için müşteri hizmetleri numaramız ile iletişime geçebilirsiniz. Müşteri hizmetleri numaramız, 0850 304 33 84. Müşteri hizmetleri haricinde sosyal medya, Whatsapp ve e-posta yoluyla da kolay bir şekilde iletişime geçmeniz mümkündür.
 
7- Diğer orijinal ürünlere göre fiyatlarınız neden daha uygun?
Toplu bir şekilde satın alım yapılarak temin edilen ürünler, kullanıcının ekonomik şartlarını zorlamayacak şekilde, iki tarafın çıkarları esas alınarak fiyatlandırılmaktadır.
 
8- Ürünlerin son kullanım tarihi nedir?
Tüm ürünlerimiz son kullanım tarihi garantilidir, 6 aydan yakın tarihli ürünlerin gönderimi yapılmamaktadır.
  
9- Siparişini verdiğim ürünü hangi kargo firması getirecek?
Siparişleriniz anlaşmalı olduğumuz MNG Kargo ile sizlere ulaştırılmaktadır. 
 
10- Siparişimi nasıl iptal/iade edebilirim?
Siparişiniz, elinize ulaşıp ambalajı açıldıktan sonra belirli hijyen kuralları çerçevesinde iptal edilememektedir. Ambalajı açılmayan paketlerde ise, teslim aldıktan sonraki 15 günlük bir süre içerisinde e-posta yolu veya müşteri hizmetleri numaramız ile iletişime geçerek iade sürecini başlatabilirsiniz. 
 
12- Ürün bedelinin iadesi ne kadar sürede yapılır?
İade ettiğiniz ürünle ilgili tüm işlemler, ürününüz depomuza ulaştığı andan itibaren başlar ve 3-10 iş günü içerisinde sonuçlandırılır. İade tutarının kartınıza yansıma süresi, bankanıza göre değişiklik göstermektedir.

13- Kargo kaç lira üzeri siparişlerde ücretsiz? 
450 TL ve üzeri siparişleriniz kargo ücretsiz olup, 450 TL altındaki siparişlerde kargo ücreti sadece 34,90 TL’ dir.

14- Ödeme seçenekleriniz neler?
Havale/Eft yapabilir ya da kredi kartı ile alışveriş yapabilirsiniz. 
 
15- Banka kartım ile ödeme yapabilir miyim?
Evet banka kartıyla ödeme yapılabiliyor. 
 
16- Üye olmam şart mı?
Hayır, üyeliksiz alışveriş yapabilirsiniz.
 
17- Nasıl sipariş verebilirim?
Sipariş vermek için aşağıdaki adımları izlemelisiniz.
1.İncelediğiniz ve satın almak istediğiniz ürünü sepetinize ekleyiniz.
2."Sepetim” sayfasında ürün bilgilerinizi kontrol ediniz. Değişiklik yapmak istediğiniz alanlar varsa güncelleyeniz.
3.Ödeme yapmak için "Siparişi Tamamla” butonuna basınız. Eğer hediye çeki kodunuz var ise bu alanda kullanabilirsiniz.
4.Teslimat ve fatura adresinizi seçiniz. İsterseniz "Yeni Adres Ekle” seçeneği ile farklı bir teslimat adresi girebilirsiniz.
5."Kargo teslim adresi, fatura adresi ile aynı.” seçeneğini tıkladığınızda, teslimat adresinize fatura kesilecektir. Farklı bir adres istiyorsanız seçeneği kaldırarak yeni adres bilgilerini ekleyebilirsiniz.
6.Siparişi tamamla butonuna basarak "Ödeme" sayfasına gelerek ödeme tipini seçiniz; Kredi Kartı, Havale/EFT, Kapıda Ödeme gibi..
7."Mesafeli Satış" ve "Ön Bilgilendirme" sözleşmelerini onayladıktan sonra "Onaylıyorum" seçeneği ile siparişinizi tamamlayınız. Siparişiniz alındı diye bir mesaj gördüğünüzde siparişiniz bize ulaşmış demektir.
IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.